Doelgerichte marketing projecten

Concrete resultaten, duidelijke deadlines en heldere budgetten

Soms heb je geen doorlopende marketingondersteuning nodig, maar heb je wel een specifiek marketingproject dat professioneel moet worden uitgevoerd. Of het nu gaat om een tijdelijke campagne, een contentreeks of nieuwe website – UPPER levert maatwerk projecten met een duidelijk begin- en eindpunt.

Jouw probleem

Het dilemma van marketingprojecten

Marketingprojecten zijn vaak complex omdat er meerdere disciplines bij betrokken worden. Zo moet bij het maken van de nieuwe website de content naadloos aansluiten op het design en moet de bedrijf strategie consistent worden doorgevoerd. Vaak zijn dat dingen waar de bouwer van de website weinig kennis van heeft waardoor projecten onnodig lang duren.

Door alles bij een marketingteam neer te leggen, voorkom je dat je tussen wal en schip valt, waarbij de freelancers of bedrijven vooral naar elkaar wijzen als iets mis gaat.

Onze oplossing

Hoe je jouw project wél laat slagen

Bij UPPER pakken we marketingprojecten fundamenteel anders aan. Zo is er bij ons altijd een marketingstrateeg betrokken bij elk project. Hierdoor weten we zeker dat elk marketingproject ook aan jouw bedrijfsdoelstellingen blijft voldoen.

De meeste projecten hebben overlap tussen meerdere disciplines. Doordat wij naadloos met elkaar samenwerken, wordt onnodige overhead en fouten voorkomen.

Het resultaat? Marketingprojecten die echt waarde toevoegen aan je bedrijf en binnen budget worden afgerond.

Hoe werkt het?

Wij bieden een flexibele samenwerking die past bij jouw situatie en budget

1

Korte kennismaking (30 minuten)

We starten altijd met een kort kennismakingsgesprek. Wat is jouw behoefte? En past daar een los project of een Marketingafdeling als een Service beter bij? Wat maakt jouw bedrijf uniek? Wie zijn jouw klanten? Allemaal vragen die ons helpen om een eerste beeld van jouw bedrijf te krijgen en de verwachtingen die je hebt.

2

Projectvoorstel

Op basis van de eerste kennismaking stellen we een concreet projectvoorstel op. Hierin beschrijven we de aanpak, de benodigde specialisten, de doorlooptijd en een eerste kostenraming. Bij projecten werken we vaak met een verantwoordelijke specialist die vanaf het begin bij het voorstel wordt betrokken.

3

Afstemming en planning

Na akkoord op het voorstel plannen we een startsessie. Daarin spreken we alle details door en stellen we vragen. We stellen oplevermomenten vast en maken alvast de afspraken voor tussentijdse afstemmingsmomenten. Na dit overleg, leggen we de definitieve planning vast.

4

Uitvoering

Nu gaan we aan de slag met je project. Je krijgt afhankelijk van het project een vast aanspreekpunt. Dat is bijna altijd degene met wie je ook de planning hebt besproken. Je aanspreekpunt houdt je op de hoogte van de voortgang. Zo werken we stap voor stap naar jouw gewenste eindresultaat.

5

Oplevering en evaluatie

Na afronding van het project bespreken we de resultaten en evalueren we het proces. We zorgen voor een geode overdracht zodat jij of je team zelfstandig verder kunnen werken met de opgeleverde materialen.

Marketing projecten

Elk bedrijf heeft zijn eigen specifieke uitdagingen. Onze projecten zijn daarom altijd maatwerk. Onderstaande projecten zijn dan ook slechts een greep uit eerdere aanvragen:

Strategische marketing quickscan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Case: Europlus

Ontwikkelen van een nieuwe website

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Case: AEC Skyline

Promotie campagne

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Case: Winford Breda

Veelgestelde vragen

De doorlooptijd varieert van enkele weken voor kleinere projecten tot 3 tot 6 maanden voor grotere projecten. In ons voorstel geven we altijd een realistische planning.

Afhankelijk van het project zetten we verschillende specialisten in. Je krijgt wel altijd één vast aanspreekpunt, maar onze ervaring is dat bij de meeste projecten toch wel meerdere specialisten worden betrokken.

We zijn flexibel en denken graag mee. Kleine aanpassingen kunnen bijna altijd wel binnen het project worden opgevangen. Bij grotere wijzigingen bespreken we vooraf altijd de impact op de planning en het budget.

Ja absoluut. We zien dat veel van onze klanten eerst begonnen zijn met een afgerond project en daarna overstappen naar meer structurele ondersteuning.

Klaar voor jouw marketingproject?

Of je nu een specifiek marketinguitdaging hebt of gewoon wilt weten wat UPPER voor jouw bedrijf kan betekenen – in een vrijblijvend gesprek bekijken we samen naar de mogelijkheden.

Test